esettanulmány

Cégfejlesztés Esettanulmány

A feladat és a megoldás bemutatása után érteni fogja, hogy milyen módszerrel érjük el sikereinket. A folyamat alapú gondolkodás és az állandó fejlesztés biztosan sikerre viszi az ön cégét is.

bevezetés

Egy ügyfélszolgálat mérhetőségének kialakítása

Egy, már 3 éve működő, speciális (gyógyszerész-támogatási) terület ügyfélszolgálatának felmérésére kértek fel. Nem volt biztosított a mérhetőség, így nehéz volt meghatározni a szükséges erőforrást és azt sem látta a vezető, hogy milyen terheltséggel számolhat a működés során. Azt meg végképp lehetetlen volt tervezni, hogy az ügyfélszám növekedése milyen hatással lesz a kiszolgálásra.

részletek

Egy működő ügyfélszolgálat hatékonyságának növelése KPI-ok segítségével

A kihívás

A projekt célja, hogy mérhetővé tegye az ügyfélszolgálat működését, annak érdekében, hogy a kialakított KPI-ok segítségével meghatározhatók legyenek a pontos erőforrás-gazdálkodáshoz szükséges információk. Illetve a mérhetőség kialakításával lehetősége van a tulajdonosnak, vezető(k)nek objektív képet kapni a szervezeti egység terheltségéről, hatékonyságáról.

A megoldás

Természetesen itt is a jól bevált hármas lépés metodológiánkat alkalmaztuk. Fókuszálás a prblémás területre és azon belül is a mérhetőséget támogató folyamatokra, a résztvevők motiváltságára.
Develop, azaz fejlesztés. Itt a feltárt folyamatok hiányosságait pótoltuk és fejlesztettük. Megteremtettük a mérőszámokat és az azokhoz szükséges folyamatokat. A változásokat bevezettük és megszilárdítottuk. Így jöhetett a harmadik lépés.
Make better. Igen, mert a hatékony folyamatok segítettek jobbá tenni a működést, miközben tervezhetővé és átláthatóvá vált a szervezeti egység működése.

Éves megtakarítás

10M

Ügyfélelégedettség

100%

Eladás növekedés

20%

Ügyfélszám növekedés

18%

Rólunk mondták

“Fantasztikus, hogy pár hét alatt már látható eredmények voltak. A számok nem hazudnak.”

Vegye fel velünk a kapcsolatot

info@fodema.hu